The Safety Summit start met duidelijk opgenomen instructies in de shuttle bus Event Music
uitgelicht

The Safety Summit start met duidelijk opgenomen instructies in de shuttle bus

Klant
Vandeputte Safety

Bureau
KonseptS

Evenement
The Safety Summit

Voorzie op basis van ons themanummer duidelijke aankondigingen die onze moderator ondersteunen én bedenk een verrassende verwelkoming voor onze gasten.

The Safety Summit is het tweejaarlijkse walhalla van de veiligheidsexpert. Safety professionals komen er samen om interessante sessies bij te wonen, te netwerken of rond te kuieren op de beursvloer, gevuld met beschermende kledij, allerlei preventie-gadgets en een heuse decontaminatiecontainer. Moderator Indra Dewitte praatte de dag en avond aan elkaar, ondersteund door onze vooraf opgenomen mededelingen. Dankzij deze jingles werden de gasten de hele dag op de hoogte gehouden van de start van leuke workshops.

Maar we gingen verder ... en dat deden we in stijl!

De parking voor ruim 1000 gasten lag achteraan het terrein, waardoor een elektrisch busje werd ingelegd. Een elektrische shuttle zeg je? Mét geluidssysteem? Spek naar onze muzikale bek! We namen met onze professionele stem een leuke verwelkoming op die de gasten tijdens hun ritje van ongeveer anderhalve minuut te horen kregen. Zo kregen de gasten direct mee wat ze die dag konden verwachten. Een echt 'wow'-gevoel vanaf het begin, want op die manier reden de gasten op deze conferentie van vernieuwing bijna letterlijk de toekomst in, begeleid door hun persoonlijke artificiële intelligentie, of zo leek het toch.

Onder de verwelkomende stem verwerkten we het themanummer dat de klant koos voor de conferentie, zodat ook de herkenbaarheid van die tune al vanaf het begin werd meegegeven.

dit maakten we ervan

  1. Met deze onverwachte verwelkoming in de bus werden de gasten direct in de wereld van veiligheid, preventie en veiligheidsinstructies getrokken
  2. We anticipeerden op de hobbelige weg en het open busje door een duidelijke en iets tragere uitspraak. Zo verhoogden we de verstaanbaarheid van de introductie 
  3. Door de boodschap vooraf op te nemen was de klant ervan verzekerd dar elke bezoeker dezelfde instructies te horen kreeg, zonder foute of vergeten informatie